Kontakty

Mgr. Radomir SZTWIERTNIA radomir.sztwiertnia@upol.cz +420 585 631 729
Informační specialista - Open Science Biskupské náměstí 1
room: 1.59
 
  # Otevřená věda, publikování v otevřeném přístupu, správa výzkumných dat, F.A.I.R. principy
Mgr. Tereza MOTALOVÁ, Ph.D. tereza.motalova@upol.cz +420733593776
Hlavní administrátorka projektu,
Metodička výzkumných dat
Křížkovského 8
room: 3.50
 
  # Správa výzkumných dat, plánování správy výzkumných dat, Data Stewardship Wizard
Mgr. Jitka LANGOVÁ j.langova@upol.cz 585631019
Vedoucí bezpečnostního oddělení Křížkovského 8
room: 3.52
734 181 488
  # Kyberbezpečnost, klasifikace informací, bezpečné nakládání s daty
Mgr. Pavel BENDA pavel.benda@upol.cz 585631057
Právník s rozšířenou obl. o compliance Křížkovského 8
room: 1.52
 
  # Autorský zákon ve VaV, průmyslové vlastnictví ve VaV, smluvní právo ve VaV
Mgr. Petr SUCHOMEL, Ph.D. petr.suchomel@upol.cz +420 739 329 981
Vedoucí oddělení transferu technologií VTP blok D
room: 2.14
+420 585 63 1438
  # Průmyslové vlastnictví ve VaV, komercializace výzkumu
Mgr. Dagmar HANUSOVÁ dagmar.hanusova@upol.cz 585631026
Odb.prac. evidence a výkaznické V-V činn Křížkovského 8
room: 3.50
 
  # OBD podpora

Centrum výpočetní techniky

Technologická podpora v oblasti IT infastruktury - Helpdesk

Privacy settings

We use cookies and any other network identifiers on our website that may contain personal data (e.g. about how you browse our website). We and some of the service providers we use have access to or store this data on your device. This data helps us to operate and improve our services. For some purposes, your consent is required to process data collected in this way. You can change or revoke your consent at any time (see the link at the bottom the page).

(Essential cookies enable basic functions and are necessary for the website to function properly.)
(Statistics cookies collect information anonymously. This information helps us to understand how our visitors use our website.)
(They are designed for promotional purposes, measuring the success of promotional campaigns, etc.)